Вихователю, якщо хочеш, щоб твої сили кликали й примушували прискорено битися юні серця, йди й розповідай їм про те, що вразило тебе, що пробудило в твоєму серці гаряче трепетання від гордості чи гніву, радості чи ненависті.

В. О. Сухомлинський

Девіз роботи: «Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з дитиною».

В.О.Сухомлинський

В 2007 році закінчила Інститут історії та права Миколаївського державного університету ім. В.О.Сухомлинського за спеціальністю ПМСО: історія, спеціалізація: правознавство, отримавши диплом з відзнакою. З лютого 2007 року працюю вчителем історії в Миколаївській гімназії №4. Свої заняття постійно будую з урахуванням вікових і психологічних особливостей школярів, активно використовую інноваційні форми і методи з метою підвищення зацікавленості учнів навчанням. Намагаюсь працювати відповідно до сучасних вимог, оволодівати формами і методами активного навчання, тримати на постійному контролі діяльність учнів і якість засвоєння ними учбового матеріалу. Володіючи комп'ютерною технологією, застосовую на уроках електронні карти, презентації, відеоматеріали по предмету. Невід’ємною частиною будь-якого уроку є інтерактивні методи навчання: групова робота, робота в парах, «мозковий штурм», «естафета ідей», інсценування та рольові ігри, «дерево знань», проектний метод. Велику увагу на уроках історії приділяю використанню наочності, яка допомагає «оживити» історичних діячів та події минулого. Під час урочної та в позаурочній роботі намагаюсь формувати в учнів загальнолюдські моральні якості: добра, любові, справедливості, милосердя. З 2013 року є класним керівником. У 2014 році була переможцем конкурсу "Класний керіник року" серед шкіл нового типу. Була нагороджена подяками НМЦ та Управління освіти.

В 2015 - 2016 н.р. приймала участь у всеукраїнському конкурсі "Учитель року - 2016" у номінації "Історія". Стала переможницею міського та обласного етапів. На ІІІ всеукраїнському етапі посіла п`яте місце. Конкурс змінює життя, світогляд, змушує організм працювати на межі його можливостей. Але відчуття під час проходження випробувань важко передати словами. Це справжній процес творчості: від неймовірного напруження під час виконання завдань до стану ейфорії від отриманих результатів. Хто прагне це пережити, бажаю успіхів!